سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

 

 

 

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به 7575 ارسال کنید.
• برای دریافت فهرست ده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به 7573 ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به 7575 ارسال کنید.
1 - از طریق ارسال پیام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان جستجو بر اساس نام و صاحب اثر
جدول عملیات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پایه از طریق کدهای دستوری
شما مشترکین ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.
• مشاهده مشخصات تکمیلی هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ که از طریق پیام کوتاه قابل مشاهده نیست
مزایای ورود به سایت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• مشاهده لیست قیمت هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ
•• برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل 100100، عبارت JK100100 را به 7575 ارسال کنید.
شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید!
شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل #777* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
روش‌های دسترسی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید 7 و سپس کلید # را فشار دهید.
** به عنوان مثال برای حذف آهنگ100100 عبارت HZ100100 را در یک پیام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه به 7575 ارسال کنید.
**** منظور از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است که دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
•• امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بندی
در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما پخش نخواهد شد.
2 - از طریق استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کدهای دستوری (USSD)
جدول عملیات پایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق پیام کوتاه
چگونه آهنگ مورد نظر خود را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب کنیم؟
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
• امکان شنیدن آهنگ ها قبل از سفارش و خرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره 7575 ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما ارسال خواهد شد.
3 - ازطریق شبکه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنت
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موارد زیر اشاره کرد:
• برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در یک پیام کوتاه به 7575 ارسال کنید.
• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به 7575 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال کنید.
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 7575 ارسال کنید.