سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژاتوماتیک ایرانسل

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

 

 

برای ضربه شارژاتوماتیک ایرانسل آزاد کاربر می بایست کد GL 888 را به 8282 ارسال کند.
2. سریع شارژاتوماتیک ایرانسل پاسخ دادن به سوالات
شرکت کنندگان در کلیه مسابقات بییپ میتوانند در لیگ بییپ با یکدیگر شارژاتوماتیک ایرانسل رقابت کنند. به این صورت که در پایان هفته, امتیاز هر کاربر در کلیه مسابقات بییپ جمع شده و جوایز ارزنده ای به نفر برتر تعلق خواهد گرفت. افراد میتوانند با ارسال عبارت BWIN به شماره 8282، لیست 10نفر با بیشترین امتیاز و با ارسال عبارت GZTOP به 8282، میزان امتیازات خود در هر مسابقه را مشاهده نمایند.
نحوه انصراف: کاربر برای لغوعضویت خود میتواند دستور LAGHV GOL را از طریق پیام کوتاه شارژاتوماتیک ایرانسل به شماره 8282 ارسال کند.
o شارژاتوماتیک ایرانسل اگر کاربر اول که تقاضای ضربه آزاد را کرده است امتیازش از کاربر مقابلش کمتر بود صفر امتیاز و کاربر مقابلش 100 امتیاز کسب خواهد کرد.
جایزه قرعه کشی شارژاتوماتیک ایرانسل ویژه : یک دستگاه خودرو پراید + 3000لیتر بنزین
نکته : هر شارژاتوماتیک ایرانسل کاربر فقط یک بار میتواند از طرف دوستان خود به مسابقه دعوت شود.
نکته : هر شارژاتوماتیک ایرانسل فرد فقط یک بار میتواند کد دعوت دوست خود را به 8282 ارسال کند.
در پایان مسابقه از بین شرکت کنندگانی که به حداقل 4 سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شارژاتوماتیک ایرانسل شرکت کننده انتخاب خواهد شد.
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “GL” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره شارژاتوماتیک ایرانسل گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “GL” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره 8282 ارسال نمایند.
همچنین با شارژاتوماتیک ایرانسل برندگان تماس گرفته خواهد شد.
نحوه امتیاز گیری: شارژاتوماتیک ایرانسل
جوایز قرعه کشی روزانه: 7497 شارژ شارژاتوماتیک ایرانسل ایرانسل (در هر روز 147 شارژ 1000تومانی ایرانسل)
o اگر کاربر شارژاتوماتیک ایرانسل اول که تقاضای ضربه آزاد را کرده است امتیازش با کاربر مقابلش مساوی بود هر دو 100 امتیاز کسب می کنند.
شرکت شارژاتوماتیک ایرانسل کنندگان مسابقه، یک ماه پس از پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره 8282 از طریق پیامک می توانند از وضعیت خود در مسابقات مطلع شوند.
1. شارژاتوماتیک ایرانسل پاسخ صحیح به سوالات قبل
شارژاتوماتیک ایرانسل ضربه آزاد :
جوایز روزانه شارژاتوماتیک ایرانسل :51 ریع سکه یهار آزادی
برای افزایش امتیاز سوالات طلایی کاربر می شارژاتوماتیک ایرانسل تواند راهکارهای زیر را به کار ببرد:
فهرست شارژاتوماتیک ایرانسل مسابقات شرکت بییپ:
قرعه کشی مسابقه معمولاً یک ماه شارژاتوماتیک ایرانسل پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می گیرد:
دوست دعوت شده میبایست کد دوست دعوت کننده را با رعایت فاصله بعد از حرف "GL" به شماره 8282 پیامک کند. شارژاتوماتیک ایرانسل
شارژاتوماتیک ایرانسل اعلام برندگان
مثال: GL 3 شارژاتوماتیک ایرانسل
دعوت از دوستان (یار شارژاتوماتیک ایرانسل ذخیره)
هر کاربر در ابتدای مسابقه دارای شارژاتوماتیک ایرانسل یک کد منحصر به فرد می باشد که می تواند از دوستان خود برای شرکت در مسابقه دعوت کند.
شایان ذکر است هر دو کاربر دعوت کننده و دعوت شده هر یک 20 امتیاز کسب خواهند کرد که فقط در قرعه کشی پراید + 3000لیتر بنزین شارژاتوماتیک ایرانسل این امتیازات تاثیر خواهد گذاشت.
o اگر کاربر اول که تقاضای ضربه آزاد را کرده است امتیاز بیشتری داشته باشد ، 200 امتیاز کسب شارژاتوماتیک ایرانسل میکند.
مثال: کاربر 111 توسط کاربر 222 دعوت شده است. لذا کاربر 111 باید کد شارژاتوماتیک ایرانسل GL 222 را به شماره 8282 پیامک کند.
انتخاب برنده شارژاتوماتیک ایرانسل قرعه کشی ویژه: سفر به قونیه
هر کاربر میتواند با ارسال GL 555 کد دعوت خود را مشاهد کند. شارژاتوماتیک ایرانسل
تذکر مهم: هر شرکت کننده در این مسابقه شارژاتوماتیک ایرانسل حداکثر یک جایزه برنده خواهد شد. ( یعنی اگر شرکت کننده ای 2 جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)
شارژاتوماتیک ایرانسل نحوه انتخاب برندگان:
کاربر به ازای هر پاسخ صحیح به شارژاتوماتیک ایرانسل هر سوال 100 امتیاز و پاسخ غلط 50 امتیاز دریافت می کند. در این مسابقه کاربر اگر به سوالی غلط پاسخ دهد سوال برای وی تکرار نشده و سوال بعدی ارسال می گردد.در بین سوالات ، سوال 5،10،15،20،25،30،35،40،45،50 سوالات طلایی( گل های طلایی) بوده که کاربر با پاسخ گویی به این سوالات امتیازشگفت انگیزی دریافت می کند )سیستم با درنظر گرفتن موارد زیر به کاربر از 500 تا 2000 امتیاز خواهد داد)
لیگ شارژاتوماتیک ایرانسل بییپ:
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ شارژاتوماتیک ایرانسل دهد.
3. کشف رمز شارژاتوماتیک ایرانسل
هر کاربر در شارژاتوماتیک ایرانسل ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در ضربه آزاد را پیدا خواهد کرد.
آغازمسابقه : کاربر با ارسال عبارت OZV GOL به شماره 8282 در مسابقه عضو می شود. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در شارژاتوماتیک ایرانسل ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
امتیاز کاربر با شرکت در ضربه آزاد با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شارژاتوماتیک ایرانسل شد.
- تذکر : جوایز با کسر کسورات شارژاتوماتیک ایرانسل قانونی به برندگان اهدا می گردد.