سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژمستقیم ایرانسل

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

 

 

ام تی ان ایرانسل بدون کاستن از آثار دیگر مفاد این قرارداد در موارد ذیل هیچ گونه مسئولیتی نسبت به خسارتی که در نتیجه قصور یا ترک فعل مستقیم یا غیر مستقیم خود، کارکنان شارژمستقیم ایرانسل و یا کارگزاران آن به مشترک وارد شده است ندارد:
2-7- ام تی ان ایرانسل می تواند در صورتی که اموال مشترک چه به صورت موقت یا شارژمستقیم ایرانسل دائمی یا چه به صورت اختیاری یا اجباری ضبط شده یا تصفیه شود یا اداره آن در اختیار مقامات قضایی قرار گیرد بلافاصله و بدون اخطار به مشترک مبادرت به فسخ این قرارداد کند.
3-5-به جز در مورد تعلیق موضوع بند 1-5 ، اجرای قرارداد در مدت زمان اعتبار آن نباید با وقفه مواجه شود مگر اینکه ایرانسل خلاف این روند را بپذیرد. مشترک باید در طول دوره تعلیق نیز هزینه ماهانه خدمات را شارژمستقیم ایرانسل بپردازد.
3-1-5-چنانچه میزان استفاده مشترک هر زمان از حد اعتباری که ام تی ان ایرانسل به تشخیص خود تعیین شارژمستقیم ایرانسل و در هر مورد به مشترک اعلام می نماید فراتر رود.
6- حدود شارژمستقیم ایرانسل مسئولیتها:
3-6-چنانچه با وجود آنکه مشترک برای کاهش شارژمستقیم ایرانسل هزینه ها خواستار تعلیق خدمات شبکه شده است، شرکت ام تی ان ایرانسل ارائه خدمات شبکه به مشترک را به حال تعلیق در نیاورد.
2-6-چنانچه شارژمستقیم ایرانسل ارائه خدمات شبکه به هر دلیلی متوقف شود، به حال تعلیق درآید یا پایان پذیرد.
1-6-چنانچه ام تی ان ایرانسل به هر دلیلی نتواند در تاریخ تعیین شده یا به هر نحو دیگر تجهیزات پایانه یا سیم کارت را فراهم کرده یا تحویل دهد. شارژمستقیم ایرانسل
1-1-5-چنانچه نیاز به انجام شارژمستقیم ایرانسل اقداماتی در ارتباط با تغییر، نگهداری یا اصلاح شبکه یا خدمات شبکه باشد.
7- نقض شارژمستقیم ایرانسل قرارداد:
1-5- در صورت وقوع موارد ذیل ام تی ان ایرانسل می تواند هر زمان و بدون شارژمستقیم ایرانسل ابلاغ به مشترک و به هر نحو ممکن دسترسی مشترک به خدمات شبکه را به حال تعلیق درآورد:
3-7-بدون کاستن از آثار دیگر شرایط مندرج در ماده 7 چنانچه مشترک مفاد قرارداد را نقض یا پیش از موعد فسخ نماید و چنانچه ام تی ان ایرانسل نیزتصمیم به فسخ قرارداد بگیرد مشترک باید تمامی هزینه های ماهانه خدمات را تا پایان دوره اولیه یا دوره تجدید شده (هر یک که بر این شارژمستقیم ایرانسل قرارداد قابل اعمال باشد) به ام تی ان ایرانسل پرداخت کند.
4-7- مشترک می تواند هر گونه اختلافی را که شارژمستقیم ایرانسل در ارتباط با در دسترس بودن خدمات شبکه میان وی و ام تی ان ایرانسل به وجود آمده است به «سازمان» یا نماینده برگزیده آن سازمان ارجاع دهد.
1-7-چنانچه مشترک مبادرت به نقض هر یک از شرایط این قرارداد یا تضمیناتی که بر اساس این شرایط داده کند یا چنانچه نتواند به تعهدات خود عمل کند مثلا چنانچه نتواند در موعد مقرر مبالغ مدنظر را به ام تی ان ایرانسل پرداخت کند، ام تی ان ایرانسل می تواند بدون لطمه به سایر حقوق قراردادی خود بلافاصله و بدون ابلاغ به مشترک مبادرت به تعلیق شارژمستقیم ایرانسل تمام یا بخشی ازخدمات به مدت یک هفته کند و پس از آن قرارداد را فسخ نماید یا خواستار ایفای تعهدات مشترک و پرداخت تمامی بدهی های معوقه وی شود و بطور همزمان و بدون اینکه خدشه ای به سایر حقوق قراردادیش وارد شود جبران خسارات وارده را درخواست نماید. به استثنای رویه ای که ام تی ان ایرانسل بر اساس مفاد این بند برای جبران خسارت خود برمی گزیند این شرکت مجبور به انجام تعهدات خود در این قرارداد نبوده و مشترک باید تمامی هزینه های موضوع این قرارداد را اعم از اینکه زمان پرداخت آن فرا رسیده باشد یا خیر بپردازد.
- تعلیق: شارژمستقیم ایرانسل
2-5-ام تی ان ایرانسل این حق را برای خود محفوظ می دارد که برای ارائه آن دسته از خدمات شبکه که بر اساس شرایط موضوع بندهای 2-1-5 و 3-1-5 به حال تعلیق درآمده از شارژمستقیم ایرانسل مشترک هزینه ای بابت اتصال مجدد دریافت کند.
2-1-5-چنانچه مشترک نتواند به تعهدات خود عمل کرده یا چنانچه وی برخی از شرایط قرارداد را نقض کند. شارژمستقیم ایرانسل