سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ اتوماتیک ایرانسل

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

 

 

خدمات بانکداری شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه ایرانسل
استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از خدمات
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن شارژ اتوماتیک ایرانسل کلیک کنید.
در جشنواره پاییز 91 ایرانسل، شما مشترکین اعتباری می توانید با دارا بودن مبلغ 10,000 ریال اعتبار در سیم‌کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل خود، از طریق شماره گیری کد دستوری ، بر اساس جدول زیر از تخفیف در ارسال پیامک برخوردار شوید:
ثبت نام شارژ اتوماتیک ایرانسل
1. نام کاربری که در مرحله قبل انتخاب نموده اید و رمز عبور را برای ورود به سامانه بانکداری همراه وارد کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
انجام خدمات بانکی ایمن از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه...همیشه، همه جا!
1. کد دستوری برای بانک سامان یا کد دستوری برای بانک پاسارگاد را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. (لازم به ذکر است که محدودیتی در بانک صادر کننده کارت شما وجود ندارد و شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها لازم است که کارت مورد نظر، عضو شبکه شتاب باشد. البته سرویس انتقال وجه تنها محدود به بانک پاسارگاد است.)
نحوه اطلاع از حساب شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای ثبت نام از شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق سامانه پرداخت امن پاسارگاد (امپاد)، کد دستوری را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و مراحل مربوطه را طی کنید .
2. برای شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو را در «پاسخ» شماره‌گیری کنید.
پرداخت قبوض شارژ اتوماتیک ایرانسل (آب، برق، گاز، ...)
بدین ترتیب، هزینه استفاده از سرویس GPRS نیز به شرح زیر خواهد بود: شارژ اتوماتیک ایرانسل
با استفاده از این سرویس، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت شارژ اتوماتیک ایرانسل نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند:
2. منتظر دریافت پیامک حاوی کد شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت اینترنت
شرکت ایرانسل با ارائه سرویس «خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل بانکداری همراه» خود، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نماید.
مراحل شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از خدمات بانکداری همراه:
با انتخاب منوی «انتقال وجه» در بانک پاسارگاد () وجه با مبالغ دلخواه را به حساب مقصد انتقال دهید (البته شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب مبدا بایستی حساب بانک پاسارگاد باشد)
اضافه شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن کارت
نکته: در ثبت نام اولیه، محدودیتی در تعریف تعداد و انواع کارت‌ها در سیستم آنلاین شارژ اتوماتیک ایرانسل و استفاده از آنها در تلفن همراه خود نخواهید داشت.
در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ شارژ اتوماتیک ایرانسل آمیز بودن ثبت نام شما دارد.
. برای استفاده از این سرویس از طریق تلفن همراه برای هر خرید یا خدمات بانکی دیگر باید ابتدا کد دستوری برای بانک سامان یا کد دستوری شارژ اتوماتیک ایرانسل برای بانک پاسارگاد را از تلفن همراه خود شماره گیری نمایید.
برای دریافت تنظیماتGPRS ، کد شارژ اتوماتیک ایرانسل را شماره‌گیری نمایید.
برای اطلاع از حساب بسته‌های GPRS می‌توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره‌گیری کنید:
اخذ موجودی حساب شارژ اتوماتیک ایرانسل
اخذ صورت‌حساب تا 5 تراکنش آخر شارژ اتوماتیک ایرانسل
با انتخاب منوی «پرداخت قبوض» قبض‌های خود را پرداخت کرده؛ و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل
طرح پیامک شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
• مهلت استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از تخفیف های فوق تنها یک ماه است.
3. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و شارژ اتوماتیک ایرانسل با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنید.
سپس با انتخاب منوی «فروشگاه» در بانک سامان () یا منوی «کارت شارژ» در شارژ اتوماتیک ایرانسل بانک پاسارگاد () نسبت به خرید کارت شارژ اقدام نمایید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
2. سپس با انتخاب گزینه ثبت کارت از منوی بالای صفحه برای بانک سامان یا منوی سمت شارژ اتوماتیک ایرانسل راست برای بانک پاسارگاد، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید. کافیست اطمینان حاصل نمایید که کارت(های) انتخابی دارای رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) می‌باشند. شما در این صفحه قادر خواهید بود که چندین کارت با نام های مختلف وارد کنید.
• جهت اطلاع از نوع تعرفه انتخابی کد دستوری و برای اطلاع از زمان شارژ اتوماتیک ایرانسل باقیمانده تعرفه، کد دستوری را شماره گیری کنید.