سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

 

 

مراحل استفاده از خدمات بانکداری خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه:
اخذ موجودی حساب
1. برای استفاده از این سرویس از طریق تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای هر خرید یا خدمات بانکی دیگر باید ابتدا کد دستوری برای بانک سامان یا کد دستوری برای بانک پاسارگاد را از تلفن همراه خود شماره گیری نمایید.
استفاده از خدمات
. سپس با انتخاب گزینه ثبت کارت از منوی بالای صفحه برای بانک سامان یا منوی سمت راست برای بانک پاسارگاد، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید. کافیست اطمینان حاصل نمایید که کارت(های) انتخابی دارای رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) می‌باشند. شما در این صفحه قادر خواهید بود که چندین کارت با نام های مختلف وارد کنید.
در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثبت نام شما دارد.
اخذ خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورت‌حساب تا 5 تراکنش آخر
اضافه کردن کارت
2. منتظر دریافت پیامک حاوی کد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.
• با انتخاب منوی «انتقال وجه» در بانک پاسارگاد () وجه با مبالغ دلخواه را به حساب مقصد انتقال دهید (البته حساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبدا بایستی حساب بانک پاسارگاد باشد)
خرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
3. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنید.
با انتخاب منوی «پرداخت قبوض» قبض‌های خود را پرداخت کرده؛ و یا
نکته: کلمه عبوری که از شما درخواست می‌شود، رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) کارت بانکی شما می‌باشد.
برای ثبت نام از طریق سامانه پرداخت امن پاسارگاد (امپاد)، کد دستوری را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و مراحل مربوطه را طی کنید .
3. در هر کدام از مراحل خرید شارژ مستقیم ایرانسل فوق منویی از نام کارت های مختلف خود مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پرداخت را از هر کدام از آنها که تمایل دارید انجام دهید.
1. نام کاربری که در مرحله قبل انتخاب نموده خرید شارژ مستقیم ایرانسل اید و رمز عبور را برای ورود به سامانه بانکداری همراه وارد کنید.
ثبت نام
نکته: در ثبت نام اولیه، محدودیتی در تعریف تعداد و انواع کارت‌ها در سیستم آنلاین و استفاده از آنها در خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه خود نخواهید داشت.
1. کد دستوری برای بانک خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامان یا کد دستوری برای بانک پاسارگاد را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. (لازم به ذکر است که محدودیتی در بانک صادر کننده کارت شما وجود ندارد و تنها لازم است که کارت مورد نظر، عضو شبکه شتاب باشد. البته سرویس انتقال وجه تنها محدود به بانک پاسارگاد است.)
خرید کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت
خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در خرید شارژ مستقیم ایرانسل این سامانه قابل انجام است.
توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:
2. برای انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو را در «پاسخ» شماره‌گیری کنید.
پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• سپس با انتخاب منوی «فروشگاه» در بانک سامان () یا منوی «کارت شارژ» در بانک پاسارگاد () نسبت به خرید کارت شارژ اقدام نمایید.